Αναγνώστες

Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

Το άνθρωπο - σύστημα ερωτοτροπεί με το χάος.


Η κατάσταση που επικρατεί στον πλανήτη Γη δείχνει στροφή της ανθρωπότητας προς το χάος εξ αιτίας της  νοοτροπίας των κατοίκων της. 

Το φυσικό περιβάλλον έχει υποστεί ανεπανόρθωτα πλήγματα, εξ αιτίας της αλόγιστης χρήσης καυσίμων στην βιομηχανία και κίνηση.

Το ανθρωποσύστημα επιδίδεται σε παράξενα παιχνίδια πολέμου.
Πολεμικές πράξεις κτηνωδίας με φαινομενικά κίνητρα θρησκευτικές διαφορές.
Πίσω από τα φαινόμενα κρύβονται οι πραγματικές αιτίες οι οποίες έχουν κεντρικό άξονα το χρήμα.
Οι ηθικές αξίες έχουν αντικατασταθεί από την ευτελή αξία του χρήματος.

Φαίνεται λοιπόν ότι όντως η ανθρωπότητα τείνει προς ένα (χαοτικό) περιβάλλον
Στο Χάος δεν ισχύουν οι κλασικοί νόμοι της Φυσικής, επικρατεί η αρχή της απροδιοριστίας του (Heisenberg)

  

Στην θεωρία του (Χάος) τίποτε δεν είναι προβλέψιμο με βάση τις αρχικές συνθήκες.
Δεν ισχύει αιτιοκρατία, στον χώρο αυτό, κουμάντο κάνει η πιθανότητα.
Το Χάος είναι η αρχή των πάντων κατά τον Ησίοδο.

 "Πριν από κάθε άλλο ήταν το Χάος."
Ο θεός είναι η απόλυτη αλήθεια.
"Φύσης κρύπτεσθαι φιλεί."Ηράκλειτος.

Μήπως επομένως η οντότητα Θεός προέρχεται   από το Χάος, απ' όπου τα πάντα ξεκίνησαν και όπου όλα είναι δυνατά?
Αν αυτό αληθεύει τότε η επιστροφή στο χάος είναι φυσιολογική επιστροφή στην πηγή προέλευσης!

Ο ρόλος της φυσικής στην βίωση της αλήθειας.



                                                          ( Εργαστήριο φυσικής)

Η φυσική μελετώντας τους νόμους της Φύσης αναδεικνύει την ιδέα της αρμονίας μέσα στο χάος των αντιθέσεων.
Η Αρμονία είναι η ιδιότητα της νομοτέλειας στην Φύση, λόγω παρουσίας του πρώτου νόμου της Δημιουργίας.
Του νόμου της ΕΝΟΤΗΤΑΣ των πάντων.
Το Χάος είναι αυτό που προϋπήρχε πριν την εκδήλωση του Όντος σε κόσμο.
Στο χάος τα πάντα βρίσκονται σε διαχωρισμό και αντίθεση.

Οι νόμοι της φύσης είναι ενιαίοι ισχύουν σε όλη την έκταση της Δημιουργίας.
Η γνώση των νόμων είναι μια επαφή με την έννοια της ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
Η βίωση των νόμων της Φύσης είναι ενσωμάτωση με την ίδια την ΕΝΌΤΗΤΑ. 

Ο ίδιος ο άνθρωπος είναι απόλυτα εξαρτημένος από τους Φυσικούς νόμους.
Όλες οι λειτουργίες του σώματος γίνονται υπό την ισχύ των Φυσικών νόμων.
Η αναπνοή, η πέψη, η κυκλοφορία του αίματος, η ισορροπία του σώματος, το βάδισμα.
Τα πάντα που έχουν σχέση με την επιβίωση του και την σχέση του με το περιβάλλον μέσα στον κόσμο εξαρτώνται άμεσα από τους Φυσικούς νόμους.  
Αλλά ο άνθρωπος την γνώση αυτή δεν την συνειδητοποιεί άμεσα την θεωρεί δεδομένη και την παραβλέπει.  

Ο άνθρωπος παρ' όλα αυτά είναι ον αντιφατικό λόγω παιδείας στις τρεις φάσεις ενηλικίωσης, σπίτι, σχολεία, κοινωνία.  
Η επίδραση στην αγνή παιδική φύση μέχρι την ενηλικίωση του, έχει προκαλέσει  αλλοίωση  στον εσωτερικό του κόσμο. 
Του έχει φορτώσει πολλαπλά "εγώ" με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή του με την ΕΝΌΤΗΤΑ

Αυτές τις αντιθέσεις προβάλει προς τα έξω στο κοινωνικό σύνολο.
Έτσι φαίνεται στην κοινωνία  για κάθε ένα άνθρωπο χωριστά, να επικρατεί το χάος.
Δεν πραγματοποιούνται δηλαδή τα σχέδιά του στην ζωή όπως τα είχε προβλέψει.

Η αρμονία καθ' αυτή δεν είναι δυνατόν να επικρατήσει σε μια τέτοια κοινωνία ανθρώπων που μαστίζεται από αντιθέσεις.
Η ιδέα της απόλυτης αρμονίας είναι επομένως καθαρή ουτοπία. 
Η δομή του ανθρώπινου εγκεφάλου πλησιάζει την τελειότητα.
Από αυτόν τον εγκέφαλο πηγάζει η ιδέα και η δυνατότητα δημιουργίας,
μιας έστω ουτοπικής αρμονίας από το χάος.


Οι νόμοι της Φύσης συνιστούν το απαραίτητο υπόβαθρο μιας αρμονικής κοινωνίας.
Διότι οι νόμοι, είναι νόμοι, που αν τους παραβείς η τιμωρία είναι βέβαιη και χειροπιαστή.
Δεν μπορείς να αγνοήσεις τον νόμο της βαρύτητας για παράδειγμα.
Άν το κάνεις πηδώντας από ύψος στο έδαφος, η τιμωρία θα είναι άμεση και αμείλικτη, αφού καταλήγει σε τραυματισμό  ή θάνατο. 
Όπως επίσης δεν αντέχεις να βουτήξεις σε νερό πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου, επειδή η φυσιολογική θερμοκρασία σου είναι 36,5 βαθμοί.

Είναι χιλιάδες τα παραδείγματα, που οι νόμοι της φύσης καθοδηγούν την ζωή μας. 
Η νομοτέλεια της Φύσης είναι η βάση της νομοθεσίας για την λειτουργία των κοινωνιών.

Αυτό γίνεται φανερό από την προσπάθεια τήρησης της έννομης τάξης, που καταβάλουν οι άνθρωποι στις οργανωμένες κοινωνίες.
Όταν η έννομη τάξη καταλυθεί, έκτοτε θα επικρατεί το χάος και η παρανομία με τα γνωστά επακόλουθα.
Κέντρο βάρους του ποινικού κώδικα είναι ο σεβασμός στην ζωή.
Η ποινική δίωξη ακολουθεί την παράβαση σύμφωνα με τον ποινικό κώδικα.

Η υπάρχουσα νομοθεσία όμως  στηρίζεται στην νομοτέλεια  της Φύσης.
Αφού είναι το μοναδικό χειροπιαστό σύστημα νόμων, που δεν μπορεί να παραβεί κανένα ον στην ορατή δημιουργία.
Πιστεύω όμως το ίδιο ισχύει και στο αόρατο σύμπαν των ιδεών. 

Άν δεν συνειδητοποιήσει ο άνθρωπος την νομοτέλεια της Φύσης από νεανική ηλικία.
Θα προκαλεί  συνεχώς  παρανομίες  στην υπόλοιπη ζωή του. 

Χρειάζεται επομένως όλοι οι κάτοικοι αυτού του πλανήτη να γίνουν μέτοχοι των νόμων της Φύσης από την παιδική τους ηλικία. 
Η γνώση ριζώνεται από την τρυφερή ηλικία.
Στην ηλικία αυτή ο εγκέφαλος είναι ακόμη άγραφος πίνακας από πληροφορίες και βιώματα. 

Το πρόβλημα  είναι πως η πληροφορία θα γίνει ανεξίτηλο βίωμα για να παραμείνει ριζωμένη εκεί εφ' όρου ζωής. 
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την κατάλληλη μέθοδο εκπαίδευσης.
Εάν η νομοτέλεια της Φύσης από πληροφορία μετατραπεί σε βίωμα, ο άνθρωπος έχει κερδίσει τον πρώτο λαχνό για την υπόλοιπη ζωή του.

Γιατί έτσι  η γνώση της νομοτέλειας γίνεται ένα με την ίδια του την Φύση.
Η νομοτέλεια Λειτουργεί έκτοτε στην συνείδηση του ανθρώπου αυτόματα.
Ο ίδιος γίνεται ένας πολίτης που θα σέβεται συνειδητά τους νόμους της πολιτείας. 
Η νομοτέλεια ως αντανάκλαση της Ενότητας της φύσης, γίνεται και η ουσιαστική φύση των ανθρώπων.

Έτσι μόνο ενδέχεται να επικρατήσει αρμονία στις κοινωνίες του πλανήτη.
Αλλιώς η αρμονία θα παραμείνει μόνιμα το ζητούμενο.
Δηλαδή καθαρή ((ουτοπία)) καθώς ελέχθη προηγουμένως. 
Μια ιδεατή κατάσταση σαν την πολιτεία του Πλάτωνα.

Παρένθεση:
Διευκρινίζεται ότι:
Η αξία της πολιτείας  του Πλάτωνα είναι διαχρονική.
Μπορεί να είναι δύσκολη στην εφαρμογή της, θέτει όμως τις βάσεις του δικαίου. 

Ο τίτλος του βιβλίου είναι:
Πολιτεία Πλάτωνος. Ο περί δικαίου λόγος. 
Και αποτελεί τον πυρήνα της Δικαιοσύνης.
Η Δικαιοσύνη είναι  ένας από τους τρεις πυλώνες της (Δημοκρατίας).

Πρόταση αλλαγής στην διδασκαλεία της Φυσικής
Στην συνέχεια θα γίνει ανάπτυξη  του τρόπου εκπαίδευσης της Φυσικής από την στοιχειώδη, μέση μέχρι την ανωτάτη παιδεία.
Ώστε να υπάρξη επαναφορά και αφομοίωση στην φύση του παιδιού της νομοτέλειας της Φύσης.
Στην ανωτάτη παιδεία η οποία έχει επαγγελματικό προσανατολισμό και χαρακτήρα.
Εκτός από την πειραματική εκπαίδευση της Φυσικής πρέπει να υπάρχει μάθημα Φιλοσοφίας.
Στο μάθημα αυτό πρέπει να διδάσκεται μεταξύ άλλων και η αρχαία Ελληνική γραμματεία. 

Διότι η αρχαία Ελληνική σκέψη συνδέει την οντότητα του σπουδαστή κατ' ευθείαν με τις ρίζες προέλευσής του, που είναι το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα.
Τότε μόνο θεωρείται η εκπαίδευση του ανθρώπου ολοκληρωμένη, όταν έχει μπολιαστεί  με τον αρχαιοελληνικό τρόπο σκέψης.   

Στην χώρα μας υπάρχουν αξιόλογες προσπάθειες προς αυτήν την κατεύθυνση της παιδείας.
Το ίδρυμα Ευγενήδου είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα και μάλιστα θεωρείται πρότυπο.
Επίσης στις αναπτυγμένες χώρες του κόσμου, όπως στην Γερμανία το περίφημο Γερμανικό Μουσείο ( Deutsches Mouseum) περιλαμβάνει ως εκθέματα πειράματα Φυσικής.
Οι επισκέπτες του μουσείου μπορούν να εκτελούν τα πειράματα και να βγάζουν τα συμπεράσματά τους. 
Τα παιδιά θεωρούν την λειτουργία των πειραμάτων ως ένα πού ενδιαφέρον παιχνίδι.
Υπάρχουν πειράματα στον ηλεκτρισμό άκρως εντυπωσιακά ιδίως στην περιοχή των υψηλών τάσεων.
Οι ηλεκτρικές εκκενώσεις μεταξύ ηλεκτροδίων σε μεγάλη διαφορά δυναμικού δημιουργούν μικρούς κεραυνούς.
Έχει παρατηρηθεί από ψυχολόγους ότι, η προσοχή δεσμεύεται από την ζωηρή εντύπωση και η εικόνα καταγράφεται βαθιά μέσα στην μνήμη.
Η εμπειρία έτσι γίνεται αυτομάτως βίωμα και παραμένει ανεξίτηλη στην συνείδηση για πάντα.  
Στην δε  ψυχολογία του παιδιού τα φαινόμενα των πειραμάτων ασκούν επίδραση θαύματος.
Τα θαύματα στην περίπτωση του Ιησού ασκούσαν τέτοια επίδραση στα πλήθη:
Ώστε τελικά  ασπάζονταν ομαδικά  τον λόγο του Θεού. 




(Ο Μικρός φυσικός)



                    (Τα παιδιά έκπληκτα παρακολουθούν τις ηλεκτρικές εκκενώσεις που
                                              παράγει η μηχανή Wimshurst)



Προτείνεται λοιπόν:
Πρώτον: Να εξασφαλισθεί ο εργαστηριακός εξοπλισμός στα σχολεία, αναλόγου μορφής και ποικιλίας με την στάθμη της παρεχόμενης παιδείας. 
Βεβαίως είναι άλλος ο εξοπλισμός στην στοιχειώδη εκπαίδευση άλλος στο γυμνάσιο και λύκειο
Δεν αναφέρω την ανωτάτη βαθμίδα.
Δεδομένου ότι θεωρείται αυτονόητο, ότι η Φυσική εκεί διδάσκεται με πειραματικά μέσα σε συνδυασμό με την θεωρητική προσέγγιση.
Δεύτερον: Λαμβανομένου υπ' όψιν ότι:
Η φυσική δεν διδάσκεται στον πίνακα, οι νόμοι της φύσης απαιτούν πείραμα για να γίνουν κατανοητοί.
Αλλοιώτικά η διδασκαλία θα ήταν μοτίβο κατάλληλο για ύπνο.
Η διδασκαλία της Φυσικής χρειάζεται την έκπληξη που παράγει το πείραμα για να περάσει κατ' ευθείαν στην συνείδηση.

Προτείνεται λοιπόν να αλλάξει τελείως ο τρόπος που δίδεται η γνώση των νόμων της Φύσης.
Από βερμπαλιστικός στον πίνακα να γίνει αμιγώς πρακτικός στο εργαστήριο.

Η πείρα μου από την διδασκαλεία σε τεχνικές σχολές μου έχει δείξει ότι:
Αντί να προηγείται  η θεωρία και να ακολουθεί το πείραμα.
Να γίνεται όλη διαδικασία ανάποδα.
Δηλαδή το πείραμα να  προηγείται της  θεωρίας.

Ή έστω συνύπαρξη των δυο.
Να  υπάρχει δηλαδή μέσα στο εργαστήριο ο κατάλληλος εξοπλισμός.
Για ανάπτυξη και θεμελίωση της θεωρίας με κατάλληλα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας. 

Όταν η θεωρητική αιτιολόγηση γίνεται σε συνδυασμό με το πείραμα η αφομοίωση είναι πλήρης. 

Πριν κάποια χρόνια είχα μεταβεί στο Παρίσι ως εκπαιδευόμενος σε σεμινάριο με  τίτλο Εκπαίδευση Εκπαιδευτών (Formation de Formateur), οργανωμένο από τον αντίστοιχο ΟΤΕ Γαλλίας.  
Το κύριο μέρος της εκπαίδευσης  ήταν η μικτή μέθοδος διδασκαλίας.
Πράξη και θεωρία μαζί. 
Ο χώρος διδασκαλίας ήταν διαμορφωμένος έτσι ώστε να λειτουργεί ως  εργαστήριο και αίθουσα διδασκαλίας ταυτόχρονα.
Ήταν με άλλα λόγια  ένας συνδυασμός πάγκων εργασίας με τα απαραίτητα για μια αίθουσα διδασκαλίας.
Τα οπτικοακουστικά μέσα ήταν  απαραιτήτως παρόντα και οι εκπαιδευτές ήταν  δυο τον αριθμό.


Η εφαρμογή αυτού συστήματος στα Ελληνικά σχολεία, θα είχε  θεαματικά αποτελέσματα. 
Η νομοτέλεια της Φύσης γίνεται έτσι παιδιόθεν, μέρος της σύστασης της συνείδησής του παιδιού.


Ας υποθέσουμε τώρα ότι η στροφή προς το  χάος έχει ενεργοποιηθεί αναπόφευκτα βάσει της αρχής (Γιν και Γιανγκ).
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο άνθρωπος χάνει το δικαίωμα να συνειδητοποιηθεί.
Διότι αυτή είναι και η επιθυμία και εσωτερική εντολή της Οντότητας Θεός, από την αρχή της γέννησης του ανθρώπου.
Καθ' όσον μέσα από την συνειδητοποίηση του ανθρώπου,  η αρχική οντότητα Θεός κερδίζει αυτομάτως την Αυτοσυνείδηση Του.
Σημειωτέον ότι η Οντότητα Θεός δεν είναι πρόσωπο, αλλά σε πρώτη προσέγγιση θεωρείται η συνολική Νομοτέλεια της Φύσης. 

Εάν παρά την προσπάθεια του ανθρώπου  για αναστολή της στροφής της ανθρωπότητας προς το χάος αποτυγχάνει.
Σημαίνει ότι το φαινόμενο είναι κυκλικό και μοιραία μη αναστρέψιμο.
Καθόσον η μοίρα και φύση της Δημιουργίας άσχετα με τον ρόλο και βαθμό συνειδητότητας του ανθρώπου, είναι από την αρχή καθορισμένη.

Σύμφωνα δε με την Φιλοσοφία (Γιν και Γιανγκ) θα δημιουργηθεί μέσα στην περιοχή του χάους σπέρμα της αρμονίας και σταδιακά θα μετατρέψει όλο το χάος σε αρμονία και ο κύκλος επαναλαμβάνεται ες αεί.

Συμπέρασμα-δίδαγμα.
Η φύση είναι μπροστά σου ένα ανοιχτό βιβλίο σοφίας και ήθους.
Μην το προσπερνάς αδιάφορα, η φύση δεν είναι δεδομένη.
Κάθε στιγμή που περνάει, έχει και κάτι διαφορετικό να σου πει, αν το αγνοήσεις χάνεις την ευκαιρία να γίνεις ένα με την Ενότητα, χάνεις ένα τραίνο για την αιωνιότητα. 





Είδηση
Την ώρα που γράφονταν τα λόγια, για τον ρόλο της Φυσικής στην εξέλιξη της συνείδησης το ανθρώπου.
Η είδηση που έφτασε, αναφέρει μια εφεύρεση παραγωγής φτηνής ηλεκτρικής ενέργειας από υλικά όπως το νερό και ένα φτηνό μέταλλο. 
Η είδηση έρχεται να  επιβεβαιβεώσει την σημασία του περιεχομένου της ανάρτησης.
Η αρχή λειτουργίας της εφεύρεσης στηρίζεται ολοκληρωτικά στην νομοτέλεια της Φυσικής. 


                      

Οι εφευρέτες σαν τον Πέτρο Ζωγράφου είναι άνθρωποι που αφιέρωσαν την ζωή τους στην έρευνα.
Με την ιερή τρέλα της έμπνευσης πετυχαίνουν το ακατόρθωτο. 
Οι ερευνητές αυτοί καταλαμβάνονται από ένα θεϊκό δέος που πηγάζει από έναν υπερβατικό χώρο φυσικής νομοτέλειας. 

Τέτοιου είδους πρωτότυπες ιδέες δεν περνάνε εύκολα στο οικονομικό περιβάλλον  της σύγχρονης κοινωνίας.
Συναντούν αντιδράσεις  μέσα  στην ζούγκλα συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.
Αντιδράσεις που προκαλεί  κυρίως το εγκατεστημένο καθεστώς του κεφαλαίου. 


Περισσότερα για το ιστορικό της εφεύρεσης παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο, που διαρκεί αρκετή ώρα.





  Ευχόμαστε ολόψυχα η πορεία της εφεύρεσης να είναι η δέουσα, για το καλό της ανθρωπότητας και του Ελληνικού έθνους