Αναγνώστες

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Η Βουλευτική ιδιότητα συνεπάγεται υψηλές αμοιβές και ελάχιστη Φορολογία!.


         
                                                             (Το Ελληνικό κοινοβούλιο)
Το Ελληνικό (κοινοβούλιο) είναι το νομοθετικό σώμα της Ελλάδος.
Σύμφωνα με το Σύνταγμα ο αριθμός των βουλευτών κυμαίνεται από 200-300, σήμερα έχει το ανώτατο όριο των 300 βουλευτών.
Οι βουλευτές  εκλέγονται από το σύνολο των Ελλήνων κάθε 4 χρόνια.

                     Αμοιβές Ελλήνων βουλευτών



Επιπλέον...

Του παρέχονται δωρεάν. 104 αεροπορικά εισιτήρια και απεριόριστα εισιτήρια ΚΤΕΛ
και ΟΣΕ, δωρεάν αυτοκίνητο και καύσιμα και επίδομα μετακινήσεων +600 το μήνα,
δωρεάν 4 κινητά και σταθερά σπίτι και πολιτικό γραφείο απεριόριστων κλήσεων
προς όλο τον κόσμο. Δωρεάν διόδια, γυμναστήριο, είσοδο σε μουσεία θέατρα,
παραστάσεις και οποιονδήποτε καλλιτεχνικό και αρχαιολογικό χώρο. Δωρεάν
γεύματα και επίδομα αν είναι από άλλη πόλη εκτός Αθήνας+300€. Και πολλά πολλά
άλλα…
Επιτροπές περίπου 1100 Ε μηνιαίως εισπράττουν οι βουλευτές όταν συμμετέχουν σε (επιτροπές).
Η πληροφορία είναι από την Εφημερίδα το Έθνος.


Την ώρα που γράφονται οι γραμμές ενός ακόμα πακέτου μέτρων ύψους πέντε δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Η κυβέρνηση αναζητά ακόμα και το τελευταίο ευρώ από τα διαθέσιμα φορέων της γενικής κυβέρνησης ανέγγιχτο.
Εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα πιο προκλητικά βουλευτικά προνόμια. 
Το λεγόμενο αφορολόγητο της βουλευτικής αποζημίωσης.
Το οποίο έχει καταγγελθεί από τους ίδιους τους βουλευτές και αρχίζει από 65% στο σύνολο των χρημάτων που εισπράττει ο κάθε βουλευτής και κατά περίπτωση μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 80%.

Στα σχέδια της κυβέρνησης είναι ένα νομοσχέδιο που αναμορφώνει το φορολογικό καθεστώς των βουλευτών με στόχο την όσο το δυνατόν εξομοίωση με την φορολογία φυσικών προσώπων.

Το νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή, σχετικά με τη φορολόγηση της βουλευτικής αποζημίωσης, καθώς και τη μείωση των αποζημιώσεων των υπουργών, των διοικητών ΔΕΚΟ και των προέδρων των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει:

-Φορολόγηση της βουλευτικής μηνιαίας αποζημίωσης και της αποζημίωσης συμμετοχής στις κοινοβουλευτικές επιτροπές, στο σύνολό τους, σύμφωνα με όσα ισχύουν για τη φορολογία φυσικών προσώπων.

-Μείωση κατά ποσοστό 15% των μηνιαίων αποζημιώσεων υπουργών, αναπληρωτών υπουργών, υφυπουργών, καθώς και των γενικών και ειδικών γραμματέων των υπουργείων.

Όλα αυτά για να μη μείνουν στον χώρο των ιδεών, πρέπει να ολοκληρωθεί ο νόμος μετά από διαβούλευση, να διατυπωθεί και να ψηφισθεί από το σύνολο των βουλευτών τουλάχιστον της συμπολίτευσης.
Είδομεν!

Αμοιβές καθηγητών πανεπιστημίου


 Κάτω από το ελάχιστο όριο της «επιστημονικής διαβίωσης» βρίσκονται οι Έλληνες πανεπιστημιακοί δάσκαλοι λόγω των χαμηλών αποδοχών τους.
Κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τελευταία θέση στη δυτική Ευρώπη και παγκοσμίως στα επίπεδα χωρών όπως η Αργεντινή, η Βραζιλία και η Ιαπωνία. 
Τους υψηλότερους μισθούς στην Ε.Ε. δίνει η Ιρλανδία, ακολουθούμενη από την Κύπρο, την Ολλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Βέλγιο και την Ιταλία.


                         Αμοιβές δικαστών

Πρόεδρος Αρείου Πάγου. +1.111 ευρώ το μήνα, νέος μισθός 4.134 ευρώ

Αντιπρόεδρος και αντίστοιχοι +841 ευρώ το μήνα και νέος μισθός 3.721 ευρώ
Αρεοπαγίτης και αντίστοιχοι +782 ευρώ το μήνα και νέος μισθός στα 3.307 ευρώ
Εφέτης και αντίστοιχοι +636 ευρώ το μήνα και μισθός στα 2.894 ευρώ
Πρόεδρος πρωτοδικείου +471 ευρώ και μισθός 2.480 ευρώ
Πρωτοδίκης +289 ευρώ το μήνα και νέος μισθός στα 2.067 ευρώ
Πάρεδρος πρωτοδικείου +143 ευρώ και νέος μισθός στα 1.654 ευρώ
Ειρηνοδίκης Δ τάξης + 119 ευρώ το μήνα και νέος μισθός στα 1.488 ευρώ

Για τους δικαστικούς προβλέπεται και αύξηση στο επίδομα για δημιουργία και ενημέρωση της βιβλιοθήκης που ξεκινάει από τα 28 ευρώ και φτάνει ως και τα 188 ευρώ το μήνα, ενώ και εδώ προβλέπονται αναδρομικά από 645 ευρώ μέχρι και 4.300 ευρώ.

         Αμοιβές καθηγητών μέσης εκπαίδευσης.


Οι μειώσεις αρχίζουν από το 44,5% σύμφωνα με το 3ο μνημόνιο, για νεοδιόριστους καθηγητές μέσης εκπαίδευσης και  μειώνονται μέχρι το 20,6% για έγγαμους με δυο παιδιά και 33 χρόνια υπηρεσία.
Είναι τρελό να σκεφθεί κανείς ότι, ένας εργαζόμενος 33 χρόνια στην παιδεία, που είναι η βάση της κοινωνικής ποιότητας και συνοχής μιας χώρας, αμείβεται με 1500 Ευρώ.
Ποσόν που υπερβαίνει κατά πολύ το όριο των 1000 ευρώ μηνιαίως, πάνω από το οποίο θα επιχειρήσουν σίγουρα νέες περικοπές για όλους τους μισθωτούς του δημοσίου..
Ενώ στο πίσω μέρος του μυαλού τους σκέφτονται να μειώσουν τις δικές τους άμειβες της τάξεως των 20000 Ευρώ και πλέον κατά μήνα.
Διαφορά  όντως προκλητική, για την κοινή λογική.
Μετά 33 χρόνια υπηρεσίας ο άνθρωπος έχει κουραστεί πλέον και  αποχωρεί  από την εργασία με τις μειώσεις των αποδοχών των συντάξεων που ισχύουν για όλους τους συνταξιούχους.  

Τα νούμερα αναφέρονται σε ετήσια βάση.
Είναι δηλαδή οι ετήσιες αποδοχές καθηγητών και των δυο φύλων που λαμβάνουν διδάσκοντας σε γυμνάσιο ή Λύκειο. 


            (Μέσοι όροι μισθών καθηγητών γυμνασίου στην Ευρωζώνη)

Στο ως άνω ιστόγραμμα  εμφανίζεται η κατάταξη των χωρών της Ευρώπης ως προς τις αποδοχές των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης.
Η Ελλάδα κατέχει την τρίτη από το τέλος θέση, πριν από Εσθονία και Σλοβακία.
Απέχει δε 7 ολόκληρες θέσεις από τον μέσο όρο χωρών στις οποίες οι αμοιβές των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης υπερέχουν της Ελλάδος.
Οι χώρες στις οποίες οι μισθοί των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης είναι υψηλότερες της Ελλάδος είναι: Η Κύπρος, το Γερμανόφωνο Βέλγιο, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Σλοβενία και η Μάλτα. 

Η επιλογή των τριών ανωτέρω τάξεων εργαζομένων στο Δημόσιο δεν έγινε τυχαία.
Έγινε με κριτήριο την  σπουδαιότητα του προσφερόμενου από αυτές κοινωνικού έργου, σε σχέση με τις αμοιβές εκάστου εργαζόμενου σε κάθε μια απ' αυτές τις κατηγορίες εργαζόμενων.

                         Η ΠΑΙΔΕΊΑ
Θεωρείται και είναι η βασική ουσία μιας υγιούς και ψυχικά ισορροπημένης κοινωνίας. 
Η παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της προσφέρει όλα τα εφόδια που πρέπει να έχει ένας  πολίτης για οποιαδήποτε  επαγγελματική  ενασχόληση.  
Κάθε εργασία στην ζωή απαιτεί κατά τον Πλάτωνα βασική γνώση στην:  
Αριθμητική-Μουσική και Γυμναστική. 
Αυτές οι θεμελιώδης γνώσεις ανοίγουν τον δρόμο για την κατανόηση στην πράξη της αρχής:
"Νους υγιής εν σώματι υγιεί".

Η έννοια της σχέσης μεταξύ υγιούς σώματος και κάθε πνευματικής λειτουργίας, είναι προϋπόθεση για την απόκτηση του περίφημου:
"Γνώθι σ' αυτόν". 
Το «Γνώθι σ' αυτόν» ή η αυτογνωσία όπως λέγεται σήμερα είναι η υπέρτατη μορφή Γνώσης μέσω της οποίας κάθε άλλη γνώση είναι άμεσα προσιτή. 

Ο σωστός Άνθρωπος οφείλει να γνωρίζει το «Είναι» του, που σημαίνει, να έχει γνώση της σωματικής, ψυχικής και πνευματικής του υπόστασης και ύπαρξης, ώστε με βάση την αυτογνωσία του, να μπορεί να ρυθμίζει τη σκέψη του, τις πράξεις του και την συμπεριφορά του. 


Η παιδεία είναι η πλέον αρμόδια να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την απόκτηση του περίφημου "Γνώθι σ' Αυτόν", που υπήρχε γραμμένο στο μαντείο των Δελφών.
Η δε αρχική διατύπωση και ανάλυση της ουσίας της φράσης είναι έργο του φιλοσόφου Σωκράτη.

Διαπίστωση: Όποτε αναφέρομαι στην παιδεία πονάει η καρδιά μου για την κατάσταση που βρίσκεται η παιδεία στην χώρα μας
Στην χώρα που έζησε ένας Σωκράτης και ένας Πλάτωνας.

Όπως τονίζει ο φίλος και συνάδελφος Δημήτρης Τσιριγώτης έχουμε μπερδέψει στην Ελλάδα τις έννοιες παιδεία και εκπαίδευση.
Στην χώρα που γέννησε τον πολιτισμό και τον διέδωσε στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν έχουμε παιδεία  έχουμε μόνο εκπαίδευση.
Η διάκριση μεταξύ των δυο εννοιών δίδεται ξεκάθαρα στο άρθρο του Κου (Τσιριγώτη).
Εγώ έχω να προσθέσω μόνο την παρατήρηση ότι: 

Η παιδεία παράγει πολιτισμό και ολοκληρωμένους ανθρώπους. 
Η εκπαίδευση παράγει εργαλεία της αγοράς παραβλέποντας τον παράγοντα άνθρωπο. 

Το υπουργείο Παιδείας με το ρόλο που έχει σήμερα, πρέπει να μετονομασθεί σε Υπουργείο Εκπαίδευσης.
Δεν ασκώ πολεμική κατά της Εκπαίδευσης είναι όμως μια λειτουργία, που πρέπει να παίρνει κατεύθυνση και ιδέες από την Παιδεία.
Με άλλα λόγια να υπηρετεί την Παιδεία και όχι να ενεργεί αυτόνομα σαν ανεξάρτητη λειτουργία.
Οι δε εκάστοτε υπουργοί παιδείας ως μαθητευόμενοι μάγοι εγχειρίζουν το πτώμα μιας ανύπαρκτης παιδείας και την κάνουν περισσότερο εκπαίδευση.

Η Δικαστική λειτουργία.

Είναι ένας από τους πυλώνες της Δημοκρατίας μαζί με την Ελευθερία και την Σοφία.
Είναι γεγονός ότι:
Χωρίς την δικαιοσύνη η Δημοκρατία καταρρέει.

Οι πληροφορίες που περισυνελέγησαν και εξετέθησαν  για τις τρεις αυτές κοινωνικές λειτουργίες, σε συνδυασμό με την προσωπική γνώση και άποψη του καθενός από τους ανθρώπους, που θα διαβάσουν αυτό το κείμενο.
Θεωρούνται απαραίτητες για την κατανόηση των ακόλουθων παρατηρήσεων.


Από τα μέχρι τούδε εκ τεθέντα και ισχύοντα αυτή την στιγμή οικονομικά δεδομένα για τους βουλευτές, σε σχέση με τους λοιπούς εργαζόμενους  για το δημόσιο συμφέρον προκύπτει:

1) Μεγάλη ανισότης μεταξύ των αμοιβών βουλευτών και των υπόλοιπων δημοσίων υπαλλήλων εν γένει.

2)Οι βουλευτές έχουν επίσης πολλά φορολογικά προνόμια.
Δωρεάν παροχές χωρίς φορολογική επιβάρυνση σε σχέση με όλους τους λοιπούς δημόσιους υπάλληλους.

3)Η νοοτροπία των βουλευτών κατά την άσκηση των καθηκόντων τους κάθε άλλο  παρά, τιμά την βουλευτική ιδιότητά, που τους ανέθεσε ο λαός.
Η ιδιότητα αυτή είναι:
Να τον εκπροσωπούν και να υποστηρίζουν τα συμφέροντά του στο κοινοβούλιο.

4) Η στάση τους δείχνει άτομα που ζουν στον δικό τους κόσμο, που είναι ζήτημα αν έχει σχέση με την πολιτική. 
Τους ενδιαφέρει μάλλον να υποστηρίζουν το κόμμα στο οποίο ανήκουν και τα οικονομικά και λοιπά προνόμια του βουλευτικού αξιώματος. 
Τα χέρια τους είναι δεμένα, λόγω ανυπαρξίας επενδύσεων, για την αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της χώρας, που λέγεται Ανεργία.

Στις εξαιρέσεις ανήκουν βουλευτές και και βουλευτίνες που εργάζονται για το συμφέρον του λαού και της πατρίδας με αληθινό ενδιαφέρον, συνέπεια και  φαντασία.    

5)Ο πολιτικός πρέπει να έχει ήθος, φαντασία και  όραμα για την πατρίδα και να ανήκει στην κατηγορία των αρίστων κατά τον Πλάτωνα.

Επιπλέον θα αναφερθώ ακόμη:  
Πρώτον στον νόμο περί ευθύνης υπουργών. Δεύτερον στις 50 έδρες μπόνους που λαμβάνει επί πλέον το πρώτο κόμμα, κατά την εκλογική διαδικασία.
Είναι κι αυτό  μια Ελληνική πρωτοτυπία που ενέχει μέσα της αρκετή αδικία. 

Γεγονότα που προκαλούν ντροπή και σκεπτικισμό στις άλλες  χώρες της ΕΕ
για την πολιτική εικόνα της Ελλάδας.


Ο Πλάτων είχε ορίσει ποιες πρέπει να είναι οι ιδιότητες  των ικανών (κυβερνητών) της χώρας.
Πρέπει να κυβερνούν οι άριστοι πολιτικοί άνδρες.
Όπως σε όλες τις τέχνες επιβάλλεται οι ασχολούμενοι υπεύθυνα να είναι οι άριστοι στο είδος τους και οι πλέον ειδικευμένοι.
Διότι στην περίπτωση που οι κυβερνώντες έχουν άγνοια των πολιτικών πραγμάτων ή ανεπάρκεια από την φύση τους.
Αποτελούν μέγα πλήγμα κατά της Δημοκρατίας. 

Δεν αρκεί δε μόνο ο αρχηγός του κόμματος να πληρεί τις προϋποθέσεις της Πλατωνικής θεωρίας για τα προσόντα των κυβερνητών της χώρας. 
Αλλά και όλο το κυβερνητικό σχήμα πρέπει να αποτελείται από τους άριστους πολίτες της χώρας. 
Ώστε να συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους και να προτείνουν τις ιδέες τους στον αρχηγό του κόμματος για περαιτέρω επεξεργασία και ψήφιση των νόμων.